Helg full av aktiviteter !

Helgen har varit toppen :)

I Fredags red jag hästrana på banan. Äntligen var det fint underlag igen så man kunde träna lite på riktigt ! Bägge hästarna var fina :) Sen var jag en sväng på gymet för att sedan åka hem och käka lite kvällsmat. Dock blev vistelsen hemma inte lång eftersom Tilda hörde av sig och kvällen slutade i hennes soffa med filmen "Crazy, Stupied, Love", Super bra film btw !

Lördagen började tidigt, 06.00 ringde klockan och jag åkte ut till stallet. Släppte ut hästarna och fixade i stallet för att sedan rida. Fortsatte jobba hästarna på lite bommar och tempoväxlingar. Skötte sig åter igen mycket bra ! Efter det blev det en runda på stan för att köpa lite nya träningkläder men också ett linne för kvällens utgång. Meloo kom över och hjälpte mig att slinga mitt hår och sen åt vi kycklingcurry hemma hos henne och Erik. När vi var mätte och glada åkt vi hem till Tilda och tittade på Melodifestivalen och sen gav vi oss ut på stan. Ingen super rolig kväll ut men ändå trevlig eftersom jag hade trevligt sällskap ;) Träffade en hemligbloggläsare, John ! Om du läser i hemlighet idag så var det verkligen roligt att träffa dig igen ! :)

På Söndag morgon vaknade jag halv 11 i Tildas soffa. Har inte sovit så länge på typ 2 år ! Hur skönt som helt, bara det att Tildas lägenhet var som en bastu eftersom solen sken in i alla fönster. Upp gav vi oss, käkade frukost och gav oss ut på promenad. Tog pause vid havet och satt där i säkert 1 timme och solade, lyssande på musik och filosoferade lite över livet ;) Planerna för framtiden är ganska klara, haha ! Sen var jag ute i stallet och red, åter igen gick hästarna riktigt bra ! Aniston var dock lite pigg av någon anledning !
På kvällen blev det bio med min nya partner Tilda. "En dag i Phuket", Riktigt rolig och bra film !

Hoppas ni också har haft en bra och fin helg !

KramKram // Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0