Helgen..

Nu ska jag snart ta helg :) Ska bli riktigt riktigt skönt ! Även om helgen inte blir specielt lugn...

Nu ska jag ut till stallet och rida mina små tomtar till hästar för att sedan åka till gymet. Vet inte riktigt hur denna kvällen slutar men gör inte så jätte mycket om jag får krypa ner tidigt i min himmelsäng och snusa. För imorgon ska jag vara i stallet tidigt för att ha hand om utsläppet. Hästarna ska sedan ridas. Hoppas verkligen på att jag kan köra cavalettis hela helgen, vi behöver komma igång på allvar !(alla beror som sagt på underlaget på ridbanan) Efter stallet imorgon ska jag ha möte med Renée. Ska tas lite bilder och gås igenom lite smått och gott inför framtiden. Sen på kvällen blir det utgång :)

Sen på Söndag har jag räknat med att ha en lugn dag fram till eftermiddagen då jag ska ha insläppet i stallet. Hoppas kunna sova länge länge länge.. Har några timmars sömna att ta igen !

Är ruskigt sugen på att börja tävla nu ! v. 10 är det Åre som gäller och sedan när jag kommer tillbaka är det tävling med Aniston i Laholm på deras unghästtävling :D Men längtar ruskigt till Åre också. Som sagt; Det kommer bli farligt roligt ! ;)

Ha en super bra helg ! Kommer förmodligen inte kunna blogga i helgen så vi hörs på Måndag !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: bellaml ♥

Hej!

Nu har jag 2 tävlingar på min blogg som jag tror du inte vill missa ;



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-1.html#comment - tävling om örhängen och lösögonfransar ifrån rapunzelofsweden.se



http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment - tävling om iphoneskal i samarbete med iphoneskal.nu



Hoppas du vill vara med & tävla! =)

kram

2012-02-24 @ 20:49:09
URL: http://bellaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0