Livstecken ifrån Thailand :)

Fick precis sms ifrån min vän Melody som varit i Thailands i 3 veckor. Hon har precis kommit hem till Sverige igen. Gick rykten om att hon och hennes pojkvän Erik hade förlovat sig. Skickade ett sms om igår och frågade om det här var sant. Satt hemma hela kvällen igår och blev nästan arg för att hon inte sagt något ;) HAHA.. Nää så arg var jag inte ! Men fick det nu bekräftat att det inte var sant.. Puuhh ! Hade varit så tråkigt att säga upp vänskapen med henne ;)

NU börjar dagen gå emot sitt slut och jag taggar igång för att åka ut till stallet tillsammans med Jessica. Blir skogen som sgat med hästarna och hoppas även att Line kommer följa med hos på Aniston :) Alltid skoj att vara några stycken när man rider ut :)

Sen blir det gym.. Om jag hinner.. MÅSTE HINNA ! Min träningtarm* skriker efter träning efter nästan en heldag i sittande ställning ! (Hmmm träningstarm? undrar om det verkligen är ett ord?;)

Igår gjorde jag något jag aldrig provat innan, morotsoppa. vet att jag skrivit om att jag ska göra det flera gånger men har aldrig blivit av. Men igår tog jag tag i livet och lagade det ! Måste säga att det var riktigt gott ! http://www.sopprecept.se/morotssoppa Här är en variant om ni vill prova !

Gjorde ganska mycket så blev morotsoppa till lunch och kanske kvällsmat också XD

Ha en suuuper eftermiddag !

KramKram // Emma

*Träningstarm = Emmas egna ord för träningabstinens ;)

En partybild på Meloo fick pryda dagens eftermiddags inlägg ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0