Lunch och stort behov att ladda batterierna !

Lunch idag blev Morotsoppa och två skivor grovt bröd :)

Är i riktigt stort behov av att ladda batterierna just nu. Känns som om jag bara ger bort energi hela tiden utan att få någon tillbaka :/ Vill krypa ner under täcket och sova bort några veckor. Vakna upp när allt är löst och jag har bara roliga saker framför mig.

Ser i alla fall fram emot Åre :) Ska bli super roligt då Becka min andra hälft kan man säga, ska följa med tillsammans med hennes sambo Tobbe. De har nyss blivit husägare kan jag också nämna. Stora och vuxna har dom blivit ! ;)

Det som irriterar mig mest just nu är par som åker iväg och gör massa roliga saker ihop ! Meloo och Erik åkte till Thailand i 3 veckor, Becka och Tobbe till Österrike och ska nu med oss först till Åre och sen 1 vecka till i Kläpen direkt efter det, Min syster och Ian tar en Italienska kurs ihop och åker till Italien ! HaHa.. Nä jag är bara ruskigt avundsjuk på er ! Önskar er all lycka allihopa ! :)

Nu ska jag alldeles strax sluta. Blir volleybollträning ikväll :D Var tre veckor sen sist och med det menas att det kan gå hur som helst ;) Men träningsvärk imorgon är nog inte helt omöjligt ;)

Nu ska jag till stallet och ta hand om mina bebisar !

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Ps. Ursäkta den tråkiga tonen på inlägget men behövde skriva av mig lite dålig och negativ inställning. Känns faktiskt redan mycket bättre ;) Ds.


Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Kul att du är med i veckans blogg, vi meddelar dig på torsdag :)

2012-02-13 @ 16:27:27
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0