Måndag 13 Februari 2012

Då var det Måndag igen..

Helgen har varit ganska händelserik :) I Fredags var Johans hemma hos mig och avsmakade min goda morotsoppa med vitlöksbröd. I Lördags var jag och Mamma som sagt på Team Leksands clinic i Kungsbacka. Super intressant och har få sjukt mycket motivation till att sätta igång och träna på allvar. På kvällen stannade jag kvar i Torup hos mina föräldrar tillsammans med min lillebror och tittade på Melodifestivalen. Måste säga att låtarna som gick vidare var riktigt bra ! Lilla-Ledin var min favorit ;)

Söndagen började med mysig helg frukost med Mamma och Pappa. Lillebror låg som vanligt kvar i sängen och 2"laddade"(sov) inför matchen han skulle spela på eftermiddagen. Sen fick jag lastat in mig själv i bilen och susade hem till Halmstad igen. Eller susade och susade var snö över hela vägen så kanske ska säga kröp ;) Hur som så åkte jag sedan ut till stallet och tillsammans med Johanna gav vi oss ut på en lång runda i skogen. Super mysigt med helt ny snö :) Cleo fick gå rundan i skogen och sedan tog jag upp Aniston och jobbade henne lite styrketräning i snön på banan. Hon gick super bra ! Övar mycket tempoväxlingar med henne nu och igår lysssnade hon jätte bra ! Inga dragkamper ;) På kvällen var jag och fikade med Tilda och Ola på Roberts. Mycket mysigt ! Var min första "fika" sedan jag flyttat till stan och blivit statsbo(bara i positionen, inte i själen;)

Dagen idag vet jag inte riktigt hur den ser ut. Ska hur som helst jobba till 14.00 eller 15.00 för att sedan åka till stallet. Kanske ska träna volleyboll idag. Vet inte rikigt ! I sådanafall ska Aniston vila iidag och Cleo ska trimmas inför hoppträning imorgon. Tränar jag inte volleyboll ska även Aniston trimmas på banan. Sen blir det gym på kvällen. Lite mage/balanspass :)

Ha en super fin dag !

KramKram // Emma

Ella lite trött efter skogsrundan !


Cleo :)


Aniston ( lite udda bild men hon var inte på pose-humör)


Fick en rolig påse ifrån clinicen med lite saker ifrån Leksands knäckebröd :)

Kommentarer
Postat av: Molly & Ebba

Hej fin blogg. Vill bara säga att vi har en veckans blogg tävling på våran blogg, och vi skulle bli jätte glada om du skulle vilja vara med i den :)

2012-02-13 @ 09:11:41
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0