Måndag 20 Februari 2012

Trött och småförkyld är jag. Tror dock bara det är lite morgonsnuva :)

I helgen har det varit fullt upp. I Fredags var jag i Veinge och käkade tacos med Johan. Tittade på "På spåret","Skavlan", "The forgotten" och "Step up" Angående "På spåret" så måste de tävlande fått se frågorna innan för det finns ingen normla människa som kan svaret på dom ! Blir galen.. eller så är det bara jag som är lite små korkad;) Självklart skulle Johan gå ut till djuren i upplösningen av "The forgotten" så jag fick sitta kvar helt livrädd och titta. Sen blev det "Step up", och tjejer jag behöver väl inte säga anledningen varför den är se värd ;)

På Lördagen började jag med simning med Meloo och efter det gjorde vi American pancakes. Super gott med nytt recept med rågmjöl och havregryn. På kvällen bar det av hem till Torup för Åre-träff. Alla som ska med till Åre var samlade och tror faktiskt att vi kommer få det lite "små" trevligt ;)

I Söndags var jag och tävlade. Pay n Jump i Halmstad med Cleo. Trots långlång väntan så fick vi äntligen komma in på banan och gjorde riktigt bra ifrån oss. 0 fel i 110 och ett nedslag i 120. Super nöjd och Cleo var riktigt riktigt fin ! Nu är tävlingssäsongen igång sparkad och längtar verkligen efter mer tävlingar. Dock får jag nog vänta tills jag kommer hem ifrån Åre. På kvällen var jag, Meloo, Erik och Tilda och fikade på Roberts. Mysigt !

Idag ska jag jobba till 14.00 och sedan åka till stallet. Trimma Aniston inför träning imorgon och skritta Cleo lite granna. Sen ska jag och Pappa iväg och hämta min nya säng :) :) :) Sen när vi fått upp den blir det förhoppningsvis en sväng till gymet :)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Bild på Cleo ifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0