Måndag 27 Februari 2012 - Svårigheter med ordet Hej ?

Oj Oj Oj.. Nu är februari snart slut ! Det är tusan va tiden går fort. Längtar till den riktiga våren och sommaren!

Idag ska jag jobba till 15.00 och sedan ska jag som vanlig till stallet. Idag vilar Aniston och Cleo går en sväng i skogen efter att ha gått Fredag, Lördag och Söndag på banan. Sen ska jag till gymet ikväll, balans och stabilitetspass är det som gäller. Tror att jag kan öka på svårighetsgarden på övningarna lite granna idag. Har varit flitig med att öva ;) Sen ikväll så måste jag tvätta ! Åker till Åre på lördag/söndag och om jag ska hinna tvätta alllt så måste jag börja idag. (IDAG EMMA !!!!!) Tvätt och städ har jag en tendens att skjuta uppXD

Har kommit fram till i helgen att jag har ruskiga svårigheter med ordet Hej. Tycks verkligen inte passa in i min mun ibland. Inte "Tja" "Tjena" "Hallo" "Hejsan" eller något annat hälsningsord heller. Detta är lite av ett internskämt så hoppa över denna delen om ni tycker jag är smått konstig. Ska se till att öva på mina färdigheter i att säga hej idag ;) HAHAHA..

Ha en riktigt bra dag och säg Hej till någon du inte känner ;) HiHiHi !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0