Måndag 6 Februari 2012

Fyyyyy vad kallt det är ! Åkte hem till mina föräldrar i Söndagskväll och vaknade upp där till -18 grader ! Usch va inte roligt att skrapa bilen ! Men överlevde färden in till Halmstad och sitter nu åter på jobbet igen. Här i Halmstad är det dock bara -10 grader.

Helgen har varit roligt ! I Fredags hade jag mysig hemmakväll ensam hemma i lägenheten. Faktiskt riktigt trevligt att mysa själv ibland ! I Lördags hade jag utsläppet i stallet och åkte dit och självklart åkte overallen på då det var -17 grader. Blev tyvärr ingen ridning eftersom det var så kallt. Istället åkte ag hem och slängde på mig gym kläderna och körade arm/axel/rygg pass på gymet.

Meloo, brunbränd ifrån Thailand kom hem och käkade lunch med mig och vi hade en långpratstund om allt möjligt:) Sen på kvällen var jag ute tillsammans med Tilda. Alldeles lagom kväll ! Trevligt och blev en Jägermaistersjal rikare ;) På eftermiddagen igår var jag i ridhuset med Cleo och trimmade inför träning på Tisdag.

Idag ska jag jobba fram till 15.00 för att sedan åka ut till stallet. Eftersom vi inte har någon annanstans att rida får det bli varsin runda i skogen för hästarna. Tänkte försöka hinna med att åka till gymet eller simma en stud i eftermiddag. Får se vad jag är mest sugen på.

Ha en toppen dag !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: Melody

och jag fick världens godaste muffins :) RECEPT TACK!! <3

2012-02-06 @ 09:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0