Matdagbok

Kommer denna veckan föra matdagbok i bloggen ! Anledningen är att jag den senaste veckan har slarvat något extremt ! När jag inte tränar som jag inte gjort denna veckan pga av sjukdom, så har jag en tendens att inte äta. Jag blir inte hungrig och orkar inte laga mat. Riktigt dåligt ! Därför ska jag förra matdagboken i bloggen då jag vet att om jag hoppar över några mål så kommer jag skämas om jag skriver det i bloggen ;)

Denna mogonen började dock inte bra. Försov mig och Frukosten blev ett glas mjölk och en banan. Men har nu ätit mitt "mellis" på jobbet och detta blev 3 skivor leksands effektknäcke med Mjukost/Brie och paprika med en kopp te Rabarber vanilj :) Ett steg i rätt riktning !

Dax att sätta igång med lite fysiskt arbete !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0