Mulle - Världens mesta häst !

Har helt glömt bort en super viktig sak ! När vi var på Team Leksands clinic i Kungsbacka fick jag en MinHäst-tidning ! Tror det var typ 10 år sen jag höll i en sist.. (Usch, vad gammal man börjar bli när man kan komma ihåg något man gjorde för 10år sen:S) Det är ridlägerspecial ! Man kan läsa om vad man ska tänka på när man åker på ridläger. Vilken nivår, vilken typ av ridning, hästraser osv. Super gulligt ! Kom ihåg när man fick läsa igenom den långa listan på olika ridläger man kunde åka till. Dock vågade jag aldrig åka riktigt långt, hade lite hemlängtan när jag var liten ;) Eller.. har nog lite hemlängtan fortfarande men nuförtiden ringer jag inte Mamma och Pappa och ber som komma och hämta mig !

Sist men inte minst var ju självklart Mulle med i tidningen ! Min favorit häst :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0