Ny säng !

Ska skaffa mig en ny säng och har lyckats lägga vantarna på en himmelsäng (!) Alla tjejerns dröm ! Om ni har sett Ikeas himmelsäng med vit ram runt så vet ni precis hur den ser ut :) Ska iväg och titta på den ikväll, behövs egentligen inte eftersom jag vet hur den ser ut men för säkerthetsskull !

Därför ska jag sluta lite tidigare idag. Kommer att åka ut til stallet vid halv 3 så att jag hinner med allt som jag ska göra idag.

Dagarna går riktigt fort nu ! Kändes som det var en evighet till jag skulle få komma iväg till Åre men nu är det helt plötsligt bara ca 17 dagar kvar innan vi åker ! Men innan dess händer mycket annat roligt. Ska tävla med Cleo på Söndag, 23 feb ska jag upp till Gbg och titta på Göteborg HorseShow men Pappa, Mamma och Stora syster, förhoppningsvis kommit igång och haft någon PT-kund i Markaryd och självklart spendera en jäkla massa tid med mina hästar och vänner. Detta menas bara att tiden kommer gå ännu fortare de här sista 17 dagarna :) Ser fram emot att åka iväg och vila upp mig en vecka för att sedan komma tillbaka och sparka igång tävlingssäsongen på allvar. Blir tävling med Aniston redan på Onsdagen veckan efter. Har en tjej som ska rida henne veckan när jag är borta så hon kommer vara igång. Ska till Laholm på en Unghästhoppning :)

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Snart är du min ! :D




Kommentarer
Postat av: Molly & Ebba

Nu är det bestämt vem som blev veckans blogg är det du? gå in på vår blogg och titta

2012-02-15 @ 15:26:28
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0