Onsdag 1 Februari 2012

Tiden rinner iväg och vi är redan inne i Februari...

Igår var det hoppträning med Aniston. Hon skötte sig mycket bra. Hon är fortfarande svag men det blir bättre :) Krafterna dog ut lite emot slutet men var en ganska konditionskrävande bana med 13 hinder. Cleo fick gå sig ett skritt/jogg pass på banan. När vi kom till stallet var det mörkt och banan var det ända som fanns att erbjuda. Men idag slänger jag nog på henne gramanen och drar ut en sväng i skogen. Brukar ha gramanen på henne om jag vill jobba henne lite hårdare när jag är i skogen. Hon kan bli ganska spänd och tramsig när vi är i skogen. Aniston kommer få gå ett skritt/jogg pass på banan efter gårdagens träning.

Annars i eftermiddag är det gym och städning som gäller. Blir ett pass med mage och balans + 25 min kondition. Sen när jag kommer hem blir det till att städa lägenheten lite granna. Tråkigt :/ menmen.. Tyvärr måste man göra det ibland.

Något roligt som har hänt är att jag snart kommer att börja jobba lite granna på ett gym i Markaryd. Gå in och kolla hemsidan http://www.safe-tech.se/gymkallaren/index-4.html 

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0