Onsdag 29 Februari 2012 - Stor gäsp med ägg frukost

Gäsp Gäsp Gäsp ! Som vanlig på Onsdagar var det en trött Emma som stängde av väckarklockan imorse. Var hoppträning igår, försenade vilket menas att jag klev in i lägenheten strax efter 23.00. Men värt det var det eftersom jag åter igen genomförde en super träning med Cleo. Hon är så himla fin just nu ! Filmade igår och ska se om jag kan vara så teknisk senare att jag kan få upp filmen här framåt dagen :)

Varje morgon käkar jag ägg till frukost. Måste faktiskt erkänna att jag har blvit en riktigt proffs när det kommer till ägg kokning ! *STOLT* ;)

Lilla Aniston har fått ett sår på manken :/ Igår var hon väldigt öm men hoppas på att lite Aloevera Sårspray ska fixa det på nolltid :)

Idag ska jag, förutom att inte försöka somna med huvudet på tangentbordet jobba till kl. 16.00. Efter det är det stallet. Cleo ska joggas och Aniston får jobbas lite på marken då jag vill att hennes sår ska läka innan jag lägger på sadeln igen. Efter det så blir det gym. Ska tränas lite spiror idag (ben) ! Fick sån ruskig träningvärk sist så det är nog bäst att lägga in det så jag har några dagar att få bort den innan jag ska stå på skidorna. Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar innan vi ska börja fira semester :D

Att-göra idag !

x Ringa hovslagaren
x Tvätta !


KramKram // Emma

Fina fina Cleo :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0