Resfeber

Börjar få lite resfeber nu känner jag.. Bra resfeber ! Super pirrig och längtar ruskigt mycket efter att få sätta mig i bilen och åka iväg. HaHa.. På min mig om detta uttalande när jag sitter efter 2 timmar och klagar på att det är för varmt/kallt i bilen eller säger "Men åååhh är vi inte framme snart?" ;)

Måste som sagt börja tvätta inför resan idag. Måste även börja packa lite lätt eftersom jag annars har lätt att glömma saker om jag inte börjar packa i tid.

Behöver nog inte oroa mig över att veckan ska gå långsamt till helgen. Imorgon är det jobb mellan 07.30-16.00 och på kvällen är det hoppträning med Cleo. Onsdag är det jobb 07.30-16.00 och sedan hästar och gym, Tordag är det jobb 07.30-14.00 ut till stallet och rida för att sedan åka till Markaryd, Fredag är faktiskt ganska lugn men tur är det för då måste jag packa ! Tiden kommer springa förbi och alldeles snart vaknar jag upp och det är Lördag :D:D:D:D

Dock får vi se hur det blir med min ridning idag. Utanför fönstret har det börjat att snöa (!)Inte så roligt att rida utomhus när det haglar ner snö på en. Varken hästen eller ryttaren är speciellt glad då. Men håll tummarna för att det slutar tills jag ska till stallet XD

Slutar om en timme och då är det bara 4 arbetsdagar kvar innan man kan börja fira lite semaster ;)

KramKram // Emma

Åre, snart är jag där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0