Ridhuset..

Nu känner jag mig ganska frisk igen.. Lite snuvig fortfarande men fortfarande ingen återkommande feber. Håll tummarna att den inte kommer tillbaka imorgon bitti.

På eftermiddagen åkte jag ut till stallet och tog hand om min bebisar. Aniston jobbade jag lite granna på lilla rundan i skogen och sen åkte jag med Emelie, Jill och fanny till ridhuset med Cleo. Cleo skötte sig super med hoppningen trots att "piloten" idag var lite slö i reflexerna.

Imorgon ska jag ha kund på morgonen för att sedan jobba fram till kl 15.00. Sen ska jag till Markaryd och ha möte på gymet där jag ska jobba en gång i veckan som PT. Hoppas kunna komma igång med min egen träning på Fredag. Så blir det träning hela helgen :)

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0