Tar ett stort steg närmare Fredagsmys !

Slutar att jobba om ca 50min och ska krypa i min fina ridoverall och åka ut till stallet. Hoppas på att det inte blåser allt för mycket där så jag kan ta med min Aniston ut på en fin skogsrunda. Bortsett ifrån kylan (-13) och lite lätt vind är det mycket fint väder :)

Efter stallet är det gymet(om tiden inte blir för knapp) och sen Fredags handling på CityGross.

Ikväll blir det Fredagsmys. Jag, Tv:en och god mat ! Inte mycket som slår det ;)

Om jag inte hinner skriva i helgen så ska jag till ridhuset både Lördag och Söndag. Möte med Renée på Lördag eftermiddag, umgås med Tilda på Lördagkväll. Söndag blir det ridning med Johanna med en av hästarnna innan den andra åker till ridhuset.

Hoppas alla får en toppen helg !

KramKram // Emma

Bild tagen på mig och Cleo förra vintern. Köpte då min overall. Värt varenda krona !


Kommentarer
Postat av: elfina

jätte fin overall!

2012-02-06 @ 09:13:17
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0