Tisdag 14 Februari 2012

Vet inte vad det är för fel på min klocka men försov mig idag också. Vaknade inte ens av klockan och det händer aldrig ! Aaaaaaa... Hela dagen blir fel när man försover sig :/ Åter blev frukosten på morgonen dålig, 1 glas mjölk !

Igår kväll var jag och tränade volleyboll. Tjejerna har ny tränare, PA Säve. Hård men rättvis ! Var roligt att få röra boll igen. Dock lyckades jag stuka till foten 10 min in träningen och den är lite öm idag.

Idag blir det jobb till 16.00 innan jag går hem och laddar upp inför hoppträning. Åker ut till stallet lite tidigare för att rida Aniston och efter det så är det Cleo som får chansen att visa vad hon går för på träningen. Blir nog till att köra ganska tidigt idag eftersom vi har lite snöigt väder.

Idag var det också Alla hjärtansdag. Mysdagen för alla par ! :) Hoppas alla får en mysig kärleksfull dag ;)

Måndagens Matdagbok

1 glas mjök, 1 banan

3 st knäckemackor med Briemjukost och paprika

Morotssoppa med 2 grova brödskivor

Smoothie Banan/hallon (kesella, frysta hallon, banan, lite lätt fil)

2 knäckemackor med ost, skinka och paprika

Köttfärsbiffar med Matveteröra (matvete, ärtor, soltorkade tomater, majs, gräddfil)

Ganska hyfsad dag ändå. Kanske skulle bytat ut dom sista knäckemackorna mot något annat men ibland får man ta vad man har hemma.

Ha en fin dag !

KramKram // Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0