Tisdag 21 Februari 2012

Hej Hej Hej ! :)

Idag har jag sovit som en prinsessa i min nya säng. Kameran gömde jag kvar på jobbet så bilder på den kommer imorgon. Den är sååååååå fin ! :D Pappa hjälpte mig med hämtningen efter jobbet. Tur att man har en björnpappa som tog och bar ressårmadrasserna själv ;) När den väl var hemma var det ett jäkla meck att få ihop den. Som tur var hade dom sparat bruksandvisningen. Något annat som var tur det var att Pappa var med. Hade förmodligen ringt på kvällen och frågat om han kunde hjälpa mig att slänga ut de bitarna som fanns kvar av sängen efter mitt raseriutbrott;)

Blev ingen träning igår. Ibland får saker som att ha en säng att sova i gå före;) Men istället blir det gym på Onsdag, Fredag och ev. Lördag och Söndag. Får se vad tiden räcker till. Annars var jag i stallet igår och trimmade lite granna på Aniston inför träning idag. På något vis är det alltid skönt att åka med Aniston får då sätter jag ingen press på mig själv att det måste gå super bra. Nu ska vi bara lära känna varandra och hon är bara en bebis fortfarande så det gör inte så mycket om det blir fel. Annars är jag väldigt duktig på att sätta ganska höga krav på mig själv. Alltid skönt att träna utan press men inte roligt när det håller i sig för länge, för utan press utvecklas man inte ! Precis som när man annan träning. Sätter man inga mål och pressar sig själv trampar man oftast runt på samma ställe.

Idag ska jag jobba till kl .16.00 och sedan städa lägenheten. Ska diska och dammsuga. Sen blir det stallet. Blir arbete med Cleo på banan. Beror lite på hur underlaget är vad det blir för arbete. Sen är det hoppträning med Aniston :)

Ha en super fin dag !

KramKram // Emma

Min prinsess säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0