Tisdag 28 Februari 2012 - Blicken framåt !

Fasen vad jag älskar min nya säng ! Den är helt underbar ! :) Har åter igen sovit som en prinsessa :) Vaknade dock en gång av att jag drömde att jag åkte i skidbacken och trillade men var mest besviken över att jag inte var i Åre när jag vaknade ;)

Aniston vilade igår och Cleo gick en sväng i skogen. Det slutade snöa när jag skulle ut med henne men istället började det regna på tillbaka vägen. Finns väl inget bättre än att sitta på hästryggen i motvind och regnet piskar i ansiktet så att det gör ont. Mmmm.. Så mysigt ;)

Blev en sväng till gymet efter stallet men fy fasen va dåligt det gick. Tränade stabilitet och balans. Tror jag lämnade balansen hemma. Dock gick det bättre mot slutet och intervallerna på rullbandet gick bra så jag ska inte vara allt för hård mot mig själv. Ökade faktiskt på svårighetsgraden lite granna igår också.

Idag ska jag jobba till kl 16.00 och sedan blir det bara till att åka hem och byta om för att åka till stallet. Aniston ska gå en sväng på banan och Cleo ska iväg på hoppträning.

Längtar dock efter att komma hem ifrån Åre också. Veckan där på har jag min första föreläsning om Träning för Ryttare och det ska bli ruskigt spännande. Hoppas att jobbet i Markaryd ska sätta igång på allvar även efter det. Blev nyligen singel efter haft ett förhållande i lite mer än 2 år, alltid tråkigt när det tar slut men nu blickar vi framåt och sadlar om för nya äventyr :) Efter veckan i Åre börjar även tävlingarna med hästarna på allvar, ska bli riktigt riktigt roligt ! :D Vi kan väl säga att framtiden ser ganska ljus ut just nu :)

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0