Torsdag 16 Februari 2012

Igår fick jag äntligen komma till gymet igen. Pga sjukdom har jag iunte kunnat vara där på en vecka. Men äntligen fick jag hoppa i träningsskorna igen och köra. Blev Balans, mage och stabilitet igår. Kroppen kändes toppen och kändes som jag aldrig ville sluta träna :)

Idag börjar jag jobb vid kl 10.00 istället för 7.30. Ska jobba fram senare än vanligt istället. Hade utsläppet i stallet och red även Cleo en sväng i skogen nu på morgonen. Alltid skönt att börja dagen med stallet. Rensa tankarna och samla lite ny energi. Aniston vilar dag. Skönt nu när det det är ljust redan vid halv 8 :)

Annars idag ska jag...Hmm.. Jag vet inte riktigt ! Dagen är lite obestämd. Kanske ska till Markaryd en sväng för att hälsa på Jimmy på Gymkällaren eller så sticker jag in till stan och gymmar här hemma. Passet på schemat idag är axel/arm/rygg pass :)

Onsdagens matdagbok

2 ägg, 1 glas mjölk
3 knäckemackor med briemjukost och paprika
Mathavreröra med köttfärsbiffar
Kiwi
2 knäckemackor med ost, skinka och paprika
Chili con carne med majs och ärtor

En sådär dag ! Mellanmålet på eftermiddagen blev mindre bra men hade bara knäckebröd hemma. Men har nu fyllt på kylen så jag kan göra smoothie och även frukt skålen är på fylld :)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0