Torsdag 2 Februari 2012

Oj Oj vad veckan rullar på. Dagarna går fort fram och snart är det helg igen !

Igår efter jobbet var jag ute i stallet och red Cleo tillsammans med Emelie och Kardemumma. Hästarna fick sig lite konditionsträning och vi fick oss en pratstund ;) Efter stallet var jag på gymet. Körde en timmes mage/balans träning. Balansen blir bättre och bättre. Kan även känna det väldigt tydligt när jag rider att jag är mer balanserad men också stabilare i kroppen. Rekommenderar verkligen balans och stabilitetsträning till er ryttare.

Idag ska jag jobba till 14.00. Efter det ska jag ut till stallet. Tror även att Jessica ska med mig ut idag för att rida Ella. Line som har häst i samma stall som jag ska börja rida Aniston lite granna och kommer då göra det på Torsdagar. Så idag är Aniston hennes och jag och rider Cleo. Får nog bli skogen idag också. Vi har tyvärr ingen annanstans vi kan rida just nu om vi vill trava och galoppera. Banan är stenhård och går bara att skritta på. I helgen ska jag dock iväg till ridhuset med hästarna och trimma lite granna.

Även ikväll blir det gymet. Idag blir det först lite kondition och sen ett benpass. Hoppas på lite träningvärk i benen imorgon ;)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Älskar Mulle ! Men jag menar vem gör inte det !?


Kommentarer
Postat av: Noomie

Åh, nu när jag såg bilden på Mulle fick jag ett sånt jättesug efter MinHäst('x

2012-02-03 @ 00:43:48
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0