Torsdag 9 Februari 2012

Oj Oj Oj.. Har haft en riktigt dålig natt! Hade riktigt svårt att somna och sedan vaknade jag igen vid kl 2. Kunde inte somna om :S Låg vaken till kl 3 då jag åter igen kunde stänga ögonen en stund för att vakna till klcokan som ringde 05.45. Usch, fy och BLÄ ! Var bara att ge sig upp och äta frukost. Hade en kund nu på morgonen kl 8.00. Andra besöket och roligt att det går framåt :)

Nu sitter jag på kontoret och kommer att vara här tills kl 15.00 då jag sätter mig i bilen och åker till Markaryd. Ska där ha möte med Jimmy som är ägare till gymet där jag ska hjälpa till som PT och ska även försöka klämma in ett litet besök hos Renée som är en trappa upp.

Denna dagen blir super stressig och kommer inte kunna vara hos hästarna idag :/ Tråkigt som tusan men bägge hästarna gick hårda pass igår så ridnmässigt går det ingen nöd på dom men är alltid tråkigt när jag inte kan åka dit. Hoppas på att kunna ragga upp lite hjläp med mockningen annars blir det en sen visit i stallet efter jag har varit i Markaryd.

Något annat som står på schemat är att jag MÅSTE städa lägenheten. Inte bra att ligga sjuk och iskjuta upp sådana saker. Men får försöka börja med detta när jag kommer hem ikväll och fortsätta imorgon.

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Min bebisar ! Hoppas att ni klarar er utan mig idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0