Usch för fil !

Usch, och BLÄ ! Har gjort blåbärssmoothie som jag skulle dricka nu till mellis men har fått för mycket fil i så det smakar jätte mycket fil ! Brrr.. Är bland det värsta jag vet ! Drack lite i alla fall men inte mer än halva..

Ungefär 1 timme kvar på jobbet innan jag får åka ut till mina bebisar. Kommer sakna dom riktigt mycket när jag är borta men blir lite svårt att ta med dom. Tror inte att alla blir glada om jag strör upp skidrummet med halm eller när Cleo och Aniston börjar gnaga på alla stavar ;)

Lugnt pass med Cleo idag som lite belöning för super träning igår och Aniston får jag arbeta från marken pågrund av hennes sår på manken. Hoppas att det läker snabbt !

Håll tummarna för att jag kommer hinna till gymet ikväll. Måste måste måste ! Nu när jag sitter mycket ner på jobbet har jag lika mycket överskottsenergi som en 5 åring som fått i sig en för stor påse godis ;) Tycker det är roligt med nya arbetsuppgifter men det ända som är negativ är just det att det blir mycket sittande vi datorn. Förutom när jag springer mellan Jennys och mitt kontor när jag gör fel XD

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0