Babyface?

Ska berätta en rolig sak som hände mig när jag var i Falköping och tittade på volleyboll i Söndags. Jag hade inga kontanter så Mamma betalade för mig och då när vi kommer fram till entrén säger Mamma; "Då ska jag betala för två stycken" "Okej", säger hon och fortsätter; "Det blir 120kr, eller förresten är du vuxen eller ungdom?" och tittar på mig. Gränsen för ungdom gick vid 15 !!!!! Jag fyller 22 i år ! Mamma skrattar och säger att jag nog får säknas som vuxen.

Visst att jag ofta får visa leg på krogen när det är 20 eller 18. Kan köpa det men att någon tror att jag är under 15, är INTE okej ;) HaHa.. Om en sådär 20 år kommer man säkert bli överlycklig om någon tror att man är 5-6 år yngre men när du är 22, inte lika överlycklig !.. ;)

Jaja.. Jag är från och med nu ett Babyface... Kommer alltid vara 15 tills den dagen jag fyller 65 år och går i pension. Då mitt ansikte helt plötsligt från en dag till en annan blir till ett russin ! ;)

Nu ska jag fixa färdigt det sista jag har att göra här på jobbet idag. Slutar om en halvtimme och då blir det att sätta på sig ridkläderna och rida lite :)

Ha de gött !

KramKram // Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0