Dålig dag, dålig vecka, dålig inställning !

Idag har jag en riktigt dålig dag ! Ingenting har gått rätt hittills. Har tappat bort både bilnyckel, lägenhetsnyckel och plånbok. Allt funnet igen men allt verkar ha en tendens att försvinna idag :/

Har haft en ganska tuff vecka med mycket träning och mycket inplanerat så tror att det är det som speglar av sig nu. Allt jag vill just nu är att låsa in mig i lägenheten, dra täcket över huvudet och sova bort denna dagen. Tyvärr funkar inte livet så men ibland önskar man !

Har en massor av saker jag måste ta tag i men pallar inte.. Inte idag i alla fall. Hoppas dagen går fort så att jag snart får åka ut till mina kära hästar. Vad jag än gör och vilket humör jag är på, tycker dom alltid om mig ! Vi kan väl utan överdrift säga att jag har en ganska dålig inställning idag !

Längar till Åre, åker om 5 veckor. Ska bli borta i en vecka. Åker varje år och måste säga att skidsemestern är för mig en av de bästa veckorna och dagarna på året ! :) Vill även åka utomlands. Skulle ha åkt i December men blev inget av med det förra året men hoppas verkligen få tillfälle och åka till hösten i år.

Hoppas eran dag är bättre än min !

KramKram // Emma

Denna bilden är dagen i Hemsedal, åkte snowboard första och tror det blir sista gången !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0