Dax att bli företagare !

Från och med nu ska jag börja jobba mer och mer med mitt företag. Kommer att vara ganska lugnt nu i början men hoppas i framtiden kunna jobba med det på heltid :) Kommer att jobba som Personlig tränare. Kommer att syssla med personligträning, mycket inom rehab nu i början eftersom jag jobbar tillsammans med Renée som är naprapat.

Har även börjat rulla lite på hjulet som jag är mest intresserad av; träning för ryttare. Har fått en intresseanmälan redan nu om föreläsning. Super roligt ! Men hoppas självklart på mer. Föreläsningen innehåller information om träning, kost och hälsa med inriktning på ryttaren. Något som låter intressant för eran klubb eller stall? Maila mig på [email protected]

Ska den 12 januari har ett möte som förhoppningsvis kan öppna upp till lite nya möjligheter. Lite hemligt än så länge men förhoppningsvis kan jag berätta lite i slutet på nästa vecka :)

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Vill du tjäna pengar på din blogg? För varje ny värvad medlem tjänar du 70 kr! Förra månaden tjänade jag 1010 kr och denna månaden så kan jag komma upp i samma summa om inte mer igen om du klickar på annonsen över min header och blir medlem där! Då kan även du tjäna pengar på DIN BLOGG!



Tack för du tog dig tid att läsa! <3

2012-01-03 @ 21:22:31
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0