Dax att ge sig ut och gå :)

Nu slutar jag om cirka 15 minuter. Ska hem och lämna bilen för att sedan ge mig iväg på en liten powerwalk. Måste nämligen ge mig ut på lite mer konditionsträning. Powerwalk kanske inte ökar konditionen så mycket men är i alla fall en början till att snart börja jogga. Min dröm är att kunna en dag springa milen. Ganska långt  ditt efter som jag just nu springr 3,5 km ;) Jaja.. Mål måste man ha ! Har dock varit ganska trött idag så nu har jag fått i mig en kopp kaffe nu så ska nog kunna knata på ganska bra ;)

Efter promenaden ska jag stoppa i mig lite större mellanmål. Tänkte försöka klämma in ett avsnitt av "The closer" och under tiden jag äter. Får se men behöver nog diska lite granna också :/ men men tyvärr är det sånt man måste göra när man inte har diskmaskin.

Idag måste jag även köpa havre till mina söta havremoppar och tanka bilen. I stallet sker följande; Ska rida Aniston en sväng på banan med lite travbommar om underlaget tillåter. Sen blir det till att köra transport första gången på 3-4 veckor för att ta med Cleo på hoppträning. Har en känsla av att det kan vara en mycket taggad Cleo idag ;)

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0