Dax att knyta ihop säcken..

Nu börjat denna arbetsdagen gå mot sitt slut. Ska hem en sväng och börja på disken för att sedan åka ut till stallet. Vi får se vad det blir för pass med Cleo idag. Beror som sagt på underlag. Men det är i alla fall toppen väder ute :) Något som visar sig bra denna dagen ! Aniston ska vila idag. Hon gick två långa pass med hoppning och bom i helgen och kan behöva vila upp sig inför hoppträning imorgon. Något som är roligt är att lastningen med henne har gott super hela helgen. Helst igår när hon åkte med Kardemumma. Då gick och raka vägen in :)

Efter stallet ska tror jag faktiskt jag hoppar gymet. Tror jag sticker och simmar en stund istället. Känns som att jag kan behöva lite avslappning idag. Får se.. Vill vara hemma i tid så att jag kan lägga mig i tid och hinna sova ordentligt inatt. Vill även kunna beta av något avsnitt av "The closer" innan jag stängger ögonen..

Hoppas ni får en fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Bild på Cleo från i sommras :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Har gjort ett inlägg med mina mål/drömmar inför framtiden med fina bilder & rubriker.

Nu vill jag höra din åsikt och vad du har för drömmar eller mål inför din framtid!

Något speciellt jobb, en resa eller något helt annat?

Skriv din åsikt och se vad andra drömmer om (:

2012-01-30 @ 20:07:18
URL: http://emmaskytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0