Dax att köra halm...

Blir tyvärr ingen löpning idag. Vi ska hämta lite ny halm till våra hästar så jag blir tvungen att åka ut till stallet direkt. Ska bara hem och byta om till ridkläder och sen bär det av. Ska tillbaka till stan igen och byta bil med Mamma så att jag kan dra transporten ikväll. Sen får jag nog ta en sväng förbi lägenheten för att hämta lite nya ridkläder inför träningen.

Det är riktigt kallt idag ! Får nog ta med mig ridoverallen att ta på mig efter träningen ikväll. Är verkligen super skönt att ha en ridoverall. Skaffade min förra året och det var bland dom bästa köp jag gjort. Den jag skaffade kom ifrån Hööks och var mycket smidig att både röra sig i och rida. Blir för varmt att ha på den en hel träning då man blir varm ganska fort. Men är verkligen super skönt att krypa in i den efter träningen är färdig och du ska först köra hem men sen även fodra hästarna. Den får garanterat följa med idag !

Trots kylan är vädret super ! Klar blå himmel och sol :)

2,5 timme jobb kvar :) Ha en din eftermiddag !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: vira

smart med overall :)

2012-01-24 @ 20:49:12
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0