Eftermiddagens aktiviteter :)

Ska jobba till kl 14.00 idag för att sedan åka till stallet. Ska rida Cleo och trimma henne lite granna inför hoppträning imorgon. Aniston ska vila. Efter det så blir det faktiskt volleybollträning ikväll :) Var ett tag sen nu.. Hann inte med att vara med sista veckan innan jul och kunde inte heller vara med första veckan i januari men nu blir det i alla fall träning idag :) Kommer ha ruskig träningsvärk i benen imorgon ;)

När träningen är klar blir det kvällsmat. Tror att det antingen blir kycklingsoppa eller kycklingwok ikväll. har inte riktigt bestämt mig ännu ;) Har plockat bort ganska mycket kolhydrater ifrån min kost. Har märkt att jag faktiskt fungerar bättre på den typen av diet. Är piggare :)

MÅSTE handla idag efter träningen ! Har varit lat, sköt upp det i Lördag för att jag tänkte att jag har mer tid på Söndag och sen kan ni ju räkna ut själva att jag gjorde samma sak i Söndags. Skärpning Emma ! Dax att fylla kylskåpet med ny och bra energi :)

HA en fin lunch !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0