Fredag 13 januari 2012

Fasen, det är Fredagen den 13:e idag ! Visst inte det förrän jag skulle skriva datumen på blogginlägget ! Usch, nu får ni vara försiktiga idag. Inte gå under några stegar eller lägga några nycklar på bordet. Hahaha... När jag skrev det tittade jag över och såg att det är precis vad jag har gjort idag. Hoppas att Fredagen-den-13:e-anden är snäll mot mig ;)

Igår var jag ute på lite uppdrag för mitt företag och var ledig från mitt andra jobb därför hann jag tyvärr inte med att blogga något. Började med att jag hade kund på förmiddagen sedan på eftermiddag bar det av ill Markaryd. Vi har lite planer att samarbete med ett gym som ligger där. Fick ut mycket av samtalet igår och tror att detta ska bli bra :)

Idag ska jag jobba som vanligt till 15.00 och sedan åka ut till stallet med Jessica. Ska rida Cleo och Aniston med lite markarbete på banan. Galoppbommar och lite små hinder. Sen ska jag se om jag inte hinner sticka till gymet en snabbis. Ska bli lite ben och magträning.

Ikväll ska jag och Johan ha lite mysmiddag. Imorgon kväll lyfter hans plan till Australien och han ska vara borta i 3 veckor. Så ikväll ska jag laga 3-rätters-middag :)

Hoppas alla får en fin Fredagen den 13:e !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0