Fredag 27 januari 2012 - Sömnlösnatt

Gäsp, gäsp, gäsp ! Har haft en sömnlös natt i natt. Vaknade 03.15, Klartvaken ! Efter att ha försökt somna i en halv timme gav jag upp och satte på Grey´s anatomy och gav helt upp vid 04.30 och gick upp och gjorde frukost, 2 kokta ägg, ett glas mjök och nötter. Sen helt plötsligt kunde jag somna igen. Men hade då bara 1 timme kvar att sova innan jag var tvungen att gå upp och göra mig iordning till jobbet. Puuuh ! Ska jobba till kl 12.15 för att sedan åka till Renée och ha möte med hennes datornkille. Ska snacka lite hemsida osv. Efter mötet har Renée lovat att fixa lite med min rygg och nacke. Tror jag inte varit på behandling på 1,5 månad. Nacken är riktigt spänd nu och börjar få lite spänningshuvudvärk. Men det ska bli fixat idag :)

Annars idag ska jag efter Renée eventuellt tillbaka till jobbet om jag inte hinner färdigt med allt innan. Annars ska jag till stallet och rida. Idag vilar Cleo och Aniston ska gå ett pass där underlaget tillåter. Blir förmodligen en sväng i skogen :) Efter det ska jag till gymet och träna arm/axel/rygg pass. Sen ska jag hem och slänga mig i soffan och titta på "The closer" säsong 3 som jag har lånat av Mamma. Sen ska jag försöka komma ihåg att slå övver till "Skavlan" vid kl. 21.00(?)

Måste ladda upp min kamera!

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Mina sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0