Helgen...

Som vanligt har det varit mycket i helgen och har inte riktigt hunnit att skriva..

I Fredags hade jag egen myskväll men "The closer" och blåbärsmuffins. I Lördags var det fullt upp med stall och städning. Var i ridhuset med ANistons tillsammans med Line och Kyrass. Hoppade lite och Aniston gick riktigt bra. Hon var jätte framåt, tyckte nog det var roligt att inte lufsa runt på banan. På kvällen kom Hanna och Ian till mig och lagade mat. Super gott! Efter det var det utgång.. Början av kvällen var mycket trevlig men dog ut lite mot slutet..

Söndagen tillbringade jag, Hanna och Ian i sängen. Tittade på "The closer" och sov. Framåt eftermiddagen plockadde jag upp Jessica och vi åkte ut till stallet. Tillsammans med Jill åkte vi ut med hästarna till ridhuset och motionerade dom en stund. Jessica red Aniston och sen även Cleo. Hon ska ta hand om henne när jag åker till Åre så jag vill gärna att hon ska ha ridit henne några gånger innan :) När jag kom hem hoppade jag bara in i duschen, åkte till Hemmakväll och hyrde en film och sedan åkte jag hem till Mamma. Tittade på "Just go with it" med Jennifer Aniston poch Adam Sandler. Rolig !

Det var min helg !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0