Helgen...

Åter igen en dålig blogg helg.. Haft fullt upp och har knappt hunnit sitta vid min kära dator...

Menmen.. I Fredags var det ridning och en tripp hem till Torup som gällde. Jag och Mamma tittade på "På spåret" och "Skavlan". Sen blev Lördagen ganska lik eftersom jag åkte till Halmstad och tog hand om hästarna, lämna Renées bil och springa en runda. Sen åkte jag hem till Mamma igen och spenderade en till kväll där i soffan med film :) Sen i Söndags var det lite sovmorgon, halv 9 ! Inte ofta man får sova så länge;) Sen åt jag frukost med Mamma, tittade på en Irene Huss-film för att sedan åka till Halmstad och hästarna. Blev varit markarbetespass på en tung bana. Snö ger bra styrketräning, både för mig och hästarna !

Efter ridningen hamnade jag äntligen i ett varmt bad tillsammans med andra säsongen av "The Closer" som sedan fick följa med mig till sängen. Var en trött Emma som gick och som snusade till Brenda Lees texasdialekt.

Hoppas ni hade en bra helg !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0