Måndag 23 januari 2012

Då var det Måndagmorgon igen och är åter tillbaka framför datorn på jobbet. Ska jobba fram till kl 14.00 idag för att sedan som vanligt åka ut till stallet. Cleo skulle egentligen vilat idag men eftersom det var dåligt väder i helgen fick hon sin vila då istället. Så ska upp och jobba bägge hästarna på banan en sväng :)

Efter det ska jag till gymet och trimma lite mage och balans. Träningen för veckan ser ut såhär:

Måndag:
Hästar: Markarbete med Cleo och Aniston
Jag: 1h Mage/balanspass

Tisdag:
Hästar: Aniston: Bom Cleo: Hoppträning
Jag: Löpning

Onsdag:
Hästar: Cleo: Jogg Aniston: Bom
Jag: 1h Benpass

Torsdag:
Hästar: Cleo: Skogen Aniston: Vila
Jag: 2h volleyboll ( :D )

Fredag:
Hästar: Aniston: Skogen Cleo: Bom
Jag: 1h Arm/axel/rygg pass

Lördag:
Hästar: Cleo: Bom Aniston: Bom
Jag: 2000m simning

Söndag:
Hästar: Vila
Jag: Vila

Hästarnas pass kan variera beroende på vädret. Nu har vi ju (tyvärr) fått snö. Kändes som att det kunde kvitta nu när vi ändå inte fick något vid jul...

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0