Måndag 31 januari 2012

Då var det Måndag igen..

Dax att sparka igång en ny arbetsvecka. Idag är planerarna faktiskt lite luddiga. Ska jobba till 14.30 och sedan blir det stallet. Aniston ska vila idag men vet inte riktigt vad jag ska göra med Cleo. Får se hur banan ser ut annars får det bli gramman och en skogsrunda.

Sen får vi se hur lång tid det tar i stallet men ska enligt planerna antingen träna på gymet eller volleyboll. Får ser hur det blir ! Ganska ovant för mig att ha det så här oplanerat.. men men vet i alla fall att när jag kommer hem ikväll måste jag diska. Orkade inte ta tag i det igår och blev endel använt i Lördags ;)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0