Massor av livstecken !

Fick precis livstecken ifrån Australien. Verkar som att dom hade det bra, grillning och öl ;) HaHa.. Det sist nämnda blir man ju inte förvånad över ;)

Fick även livstecken från Tilda som kommit hem efter sin operation igår. Ska dit och pyssla om henne lite granna tillsammans med Jenny ikväll :)

Har ställt in mig på riktig hård träning nu i 3 veckor. Nu när Johan inte är hemma kan jag träna hela kvällarna men också äta precis det jag vill. Ingen som köper hem onödiga sötsaker som personen i fråga vet att jag har svårt att motstå ! Började i Måndags med två fina pass med hästarna och gympass med kondition och benträning. Igår blev det en löparrunda på ca. 30 min + Pass med Cleo och hoppträning med Aniston.

Idag står det Jogg med Aniston och bommar med Cleo + Arm/axel/ryggpass på gymet.

Resten av veckan;

Torsdag: Hoppning med Cleo + 2h volleyboll

Fredag: Ev. Gym (är i Alingsås på kurs så det beror på när jag  kommer hem) Kondition

Lördag: Pass med Cleo och Aniston + Gym Mage och stabilitetsträning

Söndag: Pass med Cleo och Aniston + Ev. Gym (beror på om det blir gym på Fredag, annars vila)

Hoppas verkligen få in dessa pass. Men ibland har jag en tendens att planera in för mycket. Men håll tummarna !

Ha fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0