Matvete och Köttfärssås

Kvällsmat idag blev något riktigt gott. Gjorde köttfärsås med mycket vitlök och åt detta med matvete ! Riktigt gott ! Fattar inte att jag inte provat på mathavre och matvete tidigare ! Man blir mät och det smakar finfint :)

Har varit på gymet och tränat lite mage och balans. Gick fint ! Mina balansövningar börjar sitta riktigt bra nu :)

Tidigare var jag i stalölet och red hästarna. Cleo gick som en klocka ! Hon är sååå fin just nu :) Aniston har gått bra de senaste dagarna med idag var hon lite små sur och kämpade emot lite mer men tror jag blivit lite bortskämd med att hon alltid är snäll och lydig;) Ibland måste man få jobba lite !

Nu sitter jag och tittar på "The Closer" En riktigt bra serie !

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0