Onsdag 11 januari 2012

Igår hade jag första hoppträningen för det här året och det gick super bra ! Jag var som ni vet lite orolig över att hon skulle vara lite sjövild men hon var precis som hon var när vi slutade träna i december. Visst vi har bara haft uppehåll i 4 veckor men mycket kan hända på den tiden. Hon var i alla fall super fin :)

Blev tyvärr ingen ridning med Aniston igår eftersom när jag påväg upp med henne på banan så visade det sig att belysningen på banan inte fungerade :/ Det var bara att ta ner och sadla av igen. Men idag ska det nog fixa sig ändå eftersom jag är där när det är ljust. Idag ska Line prova på Aniston en stund eftersom hon ska hjälpa mig att rida Aniston när jag åker på semster. Ska till Åre i början av Mars :) Har varit i Åre varje år sedan jag var 5 år gammal bortsättt ifrån 2 år då vi ena året var i Österrike och det andra spelade jag allsvenskan och Ungdoms-SM. Men i år blir det av som vanligt och jag längtar redan nu ! 

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0