Onsdag 25 januari 2012

Gjorde två inlägg efter som mitt andra blev lite kladdig när jag blev så uppspelt över träningen igår ;)

Idag är det jobb till 15.00 som gäller. Efter det ska jag ut till mina hästar och ta hand om dom lite granna. Blir lätt jogg med Cleo och markarbete med Aniston om banan tillåter. Annars får jag ta ut henne en sväng i skogen. Vi har en runda som alltid blir harvad och saltad på vintern eftersom att de tränar travhästar där. Är verkligen super eftersom att det alltid finns någonstans att rida :)

Efter stallet blir det gym. Skulle egentligen åkt till Falkenberg och tittat på min lillebror som spelar volleyboll där idag. Men tyvärr kommer jag nog inte hinna det :/ Ville så gärna titta med känner att hästarna måste få sin motion när det finns tillfälle. Det är svårt att hålla igång hästarna nu när det är kallt utan ridhus. Tänk om man bara kunde bygg ett *SMACK* så bara stod det där.. ;) Jaja.. På gymet blir det först lite kondtion och sen ett Benpass.

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0