Onsdag 4 januari 2012

Då var det Onsdag. Skönt att varra ledig och veta att det bara är en jobbdag kvar. Tycker om mitt jobb men känner att kroppen inte riktigt har återhämtat sig ännu efter all ledighet i jul. Kan behöva en långhelg till ;)

Igår blev det ingen ridning !!!! Ösregnade och blåste. Dom passen hade inte gjort någon glad. Idag blåser det jätte mycket men måste upp på ryggen på dom idag. Bara att bita ihop.
Efter att ha fixat i stallet åka jag hem och bytade om för gymet. Blev 25 min på rullbandet och efter det ett pass för ben och mage. Har riktigt ont i mina ljumskar idag! Även lite öm i vader och låter eftersom jag inte riktigt har vant mig vid att springa längre än 10 min på rullbandet.

Idag ska jag jobba till 15.00 och sedan åka ut till stallet. Ska rida Cleo och Aniston. Får ser hur det blir. Blåser det för mycket får jag försöka ge mig ut på vägarna runt omkring och rasta av dom. Våar nog inte ge mig ut i den vanliga skogen om det blåser på det hä viset. Förhoppningsvis lugnar det sig lite till eftermiddagen.

Ikväll ska jag ut och gå med Meloo och Tilda :)

KramKram // Emma

Måste lägga upp denna igen ! Mina sötnosar hälsar på varandra precis i början när Aniston kom. (Aniston är den bruna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0