Sååååå j*vla nöjd !

Jag är fortfarande i totalt j*vla lyckorus ! Cleo och jag gjorde våran bästa hoppträning ever igår!!! Är sååååååååååå GLAD :D:D:D:D:D Har kämpat länge för att det ska bli bar och igår fick man det tillbaka som ett brev på posten. Hon har gått riktigt bra innan jul och även första träningen men igår var hon PERFEKT ! Alla timmar jag slitit och frusit nu i vinter har varit totalt värt det. Hade jag vetat att denna träningen skulle inträffa skullew jag gjort det dubbelt så mycket. Hoppad en 120-130 banan igår med världens flyt och jag hade koll på mina hjälper. Känner att mitt självförtroende klättrade upp en bit på stegen :)

Innan jag åkte till hoppträningen red jag Aniston som också gjorde bra ifrån sig på banan. Blev dock bara ett 20 min pass då jag höll på att frysa häcken av mig efter 15 ;)

KramKram // Emma

FinaFina Cleo !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0