Spelkväll ? Myskväll ? Hmm..

Ikväll står det... Ja.. Jag vet inte vad det står för tema på denna kvällen vet inte ens riktigt vilka vi blir. HaHa.. Spännande när det blir så ! Vet iaf att Henke och Anna kommer tills oss och att Johan står för matlagningen. På menyn står det Lasange ala Johan :) Ni som känner Johan kanske bli lite förvånande men denna Lasagnen är riktigt riktigt god ! Var lite nervös när han satte igång detta "avancerade" rätten efter bara sett han laga "Billys Pan Pizza", färdig hamburgare och "hämta-pizza-vid-dörren" Visste inte riktigt var det skulle sluta men det sluta med att jag tappade hakan och var djupt imponerad ! Hemliga Talanger ;)

Har en känsla av att det kan bli lite spel ikväll. Senast vi spelade "Med andra ord" (Btw the roligaste spelet någonsin, måste provas) blev det riktigt heta känslor i lägenheten. Man kan tro att det var jag som var upprörd eftersom jag är en väldig tävlingsmänniska men tro det eller ej men det händer faktiskt väldigt sällan att jag blir upprörd när jag spelar spel. Eftersom att jag redan från början måste ställa in min hjärna på att "Nu är det vara på lossas, vi ska bara ha roligt... " Annars kan jag också blir lite upprörd ;)

Har precis fått i mig lite frukost här på jobbet. 1 skiva valnötsbröd(ni som bor i Halmstad, Paulssons bageri har detta bröder och det är såååååå gott, måste även detta provas) 1 kopp Blue Fruit te(Påminelse om att jag måste fylla på mitt "te-förråd") och smoothie(hallon och blåbär) Dax att flytta iväg en stund ifrån datorn.

Ha de !

KramKram // Emma

Henke och Anna i Göteborg på min födelsedag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0