Tisdag 10 januari 2012

Då har det gått 10 dagar in på det nya året...

Igår var jag och red Cleo en stund på banan. När jag tog in henne ifrån hagen började det snöa. Var faktiskt ganska mysigt att rida i snön :) Hon var ganska spänd i början. Kunde mest bara rida på spåret eftersom det var lite ojämt och fruset i mitten. Men framåt slutet gick hon bättre och gjorde ett fint jobb i galoppen. Efter det åkte jag hem och bytade om för volleybollträning. Var ett tag sen jag var med nu och det kändes i kroppen. Mina ben var lite för stumma framåt slutet för att orka göra 100% men det var roligt att vara med och träna igen :)

Efter träningen fick jag äntligen handlat så nu är kylskåpet påfyllt igen :) Gjorde kycklingwok med grönsker igår. Blev jätte gott. Massor med kryddor och lite sweet chili sås !

Ikväll ska jag iväg och hoppträna med Cleo för första gången detta året och sedan uppehållet innan jul. Kan bli en spännande träning då jag tror hon kan vara en aning över taggad;) Man har blivit lite bekväm nu under uppehållet. Inga sena vardagkvällar med hoppträning, men nu är det bara att sätta igång igen.

Ha en fin dag!

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0