Tisdag 17 januari 2012

Då var veckan igång på riktigt... Igår jobbade jag till 12 eftersom jag sedan hade hovslagaren i stallet. Hann med att rida både Aniston, Ella och Cleo undertiden jag var där. Fick även in lite puts av sadeln. Behövdes verkligen !

Efter stallet var jag på gymet och körde 20 min kondition och sedan ett benpass. Super roligt eftersom jag äntligen har kunnat gå tillbaka till mer ansträngande övningar eftersom mitt knä blir bättre och bättre :) Var lite ansträngd i ena knäet när jag var färdig men känner inget av det idag :) Har även börjat göra lite övningar för bröstmusklerna. Har inte kunnat göra det tidigare pågrund av smärta i revbenen men nu funkar det fint och känner inget idag :D Menas att jag snart kan börja köra tyngre :)

Idag är det jobb till kl 15.00. Sedan tänkte jag ge mig ut på en promenad. Har börjar gå ut och gå mer och mer och måste säga att det är riktigt skönt. Rensa tankarna lite. Efter det blir det lite vila innan jag ska til stallet och rida. Hoppas att belysningen på banan funkar nu så att jag kan rida Cleo innan träningen. Aniston ska med på sin första hoppträning för i år idag. Ska bli roligt ! Hoppas bara att hon inte krånglar för mycket med lastningen. Har tyvärr inte hunnit öva så mycket. Får börja i tid !

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Aniston :) Lite lustig vinkel.. menmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0