Tisdag 24 januari 2012

Då var det Tisdag igen. Dax för hoppträning :)

Idag ska jag jobba till ca. 15.00, evetuellt lite längre eftersom jag har endel att göra idag. Sen får vi se vad som händer. Ska egentligen ut på en lite löparrunda efter jobbet men vi ska ev. hämta ny halm i eftermiddag till stallet och då kanske jag får åka direkt ut dit istället. Om det inte blir så ska jag ut och springa efter jobbet :) Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv. Innan tränade jag knappt någon kondition alls och nu tränar jag pass på 20-30min 4 ggr i veckan. Inte några längre pass ännu men det är ett stort steg framåt för mig.

Tydligen enligt min väderleksrapport(Mamma) ska det bli riktigt kallt ikväll. Brrr.. Inte lika roligt att hoppträna då eftersom jag är ganska frusen av mig. Men men.. Vad gör man inte ! ;) Idag är det Cleo som ska med på träningen och Aniston ska gå ett pass med bommar på banan.

Hoppas alla får en fin dag !

KramKram // Emma

Jag och min Syster på midsommar afton. Ganska trötta men sugna på lite motion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0