Tisdag 3 januari 2012 - Michael Moore

Fy ! Man inte inte riktigt vant sig efter ledigheten att vara uppe så tidigt och jobba. Måste säga att jag är riktigt trött idag :S

Igår tränade jag lite galoppbommar med Cleo och Aniston. Vi kan väl säga att vi inte gjorde våran bästa insatts. Var pigga och glada hästar som tyckte att bommarna var hinder ;) Kommer att köra samma övning idag så vi får hoppas att överskotts energin har lagt sig lite granna.

Idag ska jag jobba fram till kl 15.00. Efter det ska jag till stallet och träna Cleo och Aniston. Efter stallet blir det en sväng till gymet för att först träna lite kondition och sen lite ben.

De senaste dagarna har jag och Johan tittat en del på film. Har titta på 4 st av Michael Moores dokumentärer. har tittat på följande; "Bowling for Columbine", "Fahrenheit 9/11" , "Sicko" och "Capitalism" Kan starkt rekommenderas. Riktigt riktigt bra ! Var beredd på att bli påverkad.

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0