Tisdag 31 januari 2012

Vet att jag skrev fel datum igår men men...

Idag är det Tisdag, som är lika med hoppträningsdag. Idag ska Aniston åka med. Tror faktiskt att det kommer gå riktigt bra, hon gick mycket fin i helgen när vi hoppade och tror att vi mer och mer börjar komma överens. Har även med en passagerare till idag, Jessica. Hon ska följa med och vara min starka hejarklack tillsammans med Mamma ;) alltid skoj när man får publik med sig, ganska tråkigt att köra själv !

Annars så vilade Aniston igår eftersom hon gått hårt i helgen och ska hoppträna idag. Cleo gick en sväng i skogen eftersom det var där underlaget var bäst. Efter stallet bytade jag ut gymet emot 45 min simning istället. Har glömt av hur trevligt det är att simma. Kände mig inte trött efter 45 min men när jag klev upp hur vattnet var mina ben riktigt tunga ! Men har ingen träningsvärk idag :)

Idag ska jag jobba till 15.00 för att sedan ge mig ut på en promenad. Brukar springa men har lite ont i mitt dåliga knä när det är är så kallt ute. Brukar vara ganska jobbigt att hoppa av hästen så här på vintern då speciellt mitt ena knä är som ett osmörjt gångjärn;) Är vad man får för att man tränar för hårt med skador !

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0