Torsdag 19 januari 2012

Då var det sista dagen på jobbet denna veckan, eller ska ju jobba imorgon men kommer sitta på kurs uppe i Alingsås för att lära mig ett data program som heter Clinic Body. Det är ett program som man kan bland annat använda till att göra hållningsanalyser. Man matar in en bild på en person och kan då få en uträkning på hur den här personen behöver träna för att få en bättre hållning. Ska bli jätte spännande.

Igår blev det tyvärr inget gym efter hästarna eftersom jag glömt av att jag skulle fixat nya inneträningskor igår. Använde mina andra ute och glömde av detta. De var så skitiga efter joggingturen att det inte fanns något hopp om att tvätta dom. Istället får jag fixa med detta idag istället. Får se om det blir gym istället för volleyboll idag eftersom jag får fixa med skor när jag åker ifrån stallet.

SÅ idag ska jag jobba till kl 14.00 för att sedan plocka upp Jessica och åka till stallet. Line ska rida Aniston idag så jag tror nästan att det blir en runda i skogen. Får se vad tjejerna är sugna på. Sen ska jag som sagt fixa skor och sen blir det förmodligen gym istället för volleyboll :/ Fan va riktigt sugen på att träna idag men det går tyvärr inte utan inneskor :/ Så istället får jag köra arm/axel/rygg-passet jag skulle kört igår.

Sen ska jag nog hem till Tilda igen och mysa med henne och Jenny :)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0