Torsdag 26 januari 2012

Åter på jobbet men träningsvärk i benen. Passet igår tog ordentligt ! Trots att jag peronligen tyckte att jag inte körde 100%. Känns nästan som att det var tur, hade blivit en utmaning att gå till jobbet annars ;) Men det är skönt med träningsvärk !¨

Idag ska jag jobba till 14.00 för att sedan åka ut till stallet med Jessica. Förmodligen blir det en sväng i skogen eftersom banan nog är ganska hård. Som sagt hoppas jag kunna komma iväg till ridhuset i helgen och trimma lite hårdare.

Efter stallet idag blir det volleybollträning. Hinner inte med att träna så mycket nu för tiden så det är verkligen jätte roligt när jag får tid :) Bara att jag kör då på 100% och får alltid mycket träningsvärk ;) Men men det är det värt !

Ha en fin dag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0